නිම්නා-3

          එදා ඒ සිද්ධියෙන් පස්සෙ මම හැමවෙලේම හිතුවෙ නිම්නව කොහොමද සෙට් කරගන්නෙ කියල. කොහොමත් ඒකි මෝල තියන කෙල්ලෙක් නිසා ඕනි කොල්ලෙක් එක්ක ඉක්මනට fit වෙනව. ඉතින් මමත් පුළුවන් වෙලාවට ඒකි දිහා බලලා හින්ට් එහෙම දානව. මේකි එතකොට හැසිරෙන විදියෙන් මට තේරුණා මේකිත් මට කැමතී කියල. මේ විදියට සති තුනක් විතර ගියාට පස්සෙ ඉස්කෝලෙ නිවාඩු දුන්නා. ඒ කියන්නෙ ඉතින් සතියට දවස් 3ක් extra classes. ඒ නිසා මට නිම්නව නිතරම වගේ දකින්න හම්බ උනා. Extra claas තිබුණ දවසක නිම්නගෙ යාළුවා ආවෙ නෑ. එදා නිම්නා ලා රෝස පාට කොට ඩෙනිම් ගවුමක් ඇඳ්ගෙන ඇවිත් හිටියෙ. දනහිසේ ඉඳන් අඟල් තුනක් විතර උඩට කකුල් දෙක පේනව. මේකි ගෙ ඇඟේ සයිස් එකටම මහපු එකක් වගේ ඒක ඇන්දම මේක පට්ට සෙක්සි. පෑන්ටියෙ දාර ත් පේනව වගෙ කියල මට හිතුණා. ක්ලාස් ඉවර වෙලා අපි බස් හෝල්ට් එකේ ඉන්නකොට එතනින් යන සමහර බස් ඩ්‍රයිවර්ලත් මේකි දිහා බලාගෙන යන හැටි පේනව. ඔහොම ටිකක් වෙලා ඉන්නකොට අපේ බස් එක ආව. මමයි නිම්නයි බස් එකට නැග්ගා. ඒකි ගිහින් මැද හරියෙ තිබුණු ඩබල් සීට් එකක ඉඳගත්ත. හවස් වෙලා නැති නිසා එදා එච්චර මිනිස්සු හිටියෙ නෑ. මාත් ගිහින් ඒකි ඉඳගත්ත සීට් එකට ගිහින් ඒකි ලඟින් ඉඳගත්ත. එතකොට නිම්නා, 'ආ.. මේ මොකද වෙනද අපි ලඟටවත් එන්නෙ නැති අය අද ලඟින්ම වාඩි උනේ?' කියල ඇහුව. මාත් හිනාවෙලා, 'ඇයි අපිට විතරද ලඟට එන්න බැරි?' කියල ඇහුවා. එතකොට මේකිට පොඩි හිනාවක් ගියේ වෙනද වදින ජැක් මතක් වෙලා වෙන්න ඇති. එදා කොහොමහරි මං කෙල්ලගෙ නම්බර් එක ඉල්ලගත්ත. එදා ඉඳන් නිම්නා එක්ක ආතල් එකේ චැට් කළා. මේකි දවස් දෙක තුනක් යද්දි හොඳට ෆිට් උනා මාත් එක්ක. මේකිගෙ ඇඳුම් හොඳයිඳ අහන්න, ඒව ඇඳගෙන මට ෆොටෝස් අරන් එවන්නත් පටන් ගත්තා. කකුල්, අත් වල නියපොතු colour කරලත් ෆොටෝස් අරන් එවන්න පටන් ගත්තා. මමත් ඒ වැඩ වලට ෆුල් සපෝට් කළා මොකද මේකිගෙන් මට හොඳ සැපක් ගන්න ඕනි නිසා. නිම්නගෙ මේ වැඩ නිසා මට තේරුණා ඒකිගෙන් ලඟදිම සැපක් ගන්න පුළුවන් කියලා.
          - To be continued.

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I am Nadeeka, my husband was in the country I have a 4 year old daughter..we lived in a house next to Hasban's house. Sumith is a friend on Hasban's campus. Both Sumith and his ex - wife are teachers ... they have been transferred to our town school ..  ..Sumith asked Hasban if he could stay in our house for rent ... I was also a campus friend because he was alone and Hasban agreed to let them stay in our house. Although I did not like it, Hasban said they stayed at our house..two people touched my room  The room was given to them..because it was a bit big. ......continue to reading

    https://countryinfou.blogspot.com/2020/11/the-secret-sexy-story.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

නිම්නා-2

නිම්නා